Mallis- Stolt Tvåbarnsmor

Alla inlägg under december 2009

Av malin sjöström - 27 december 2009 19:45

Testade i går med att gå med stavar och två busiga vovvar det gick bättre än jag trodde. Elmer blev som vanligt busig när vi började närma oss hemma men vi förvandlade dock inte till ett garnnystan. Ha ha. Ska testa att åka spark någon dag så får vi se hur det går. I dag blev det en promiss ner på "byn" passade på att ta med kameran tänkte att jag skulle knäppa på två pälsvildar som sprang i djupsnön på åkern, men så fel jag fick. Jag var ut på åkern å plumsade. Elmer vände å sprang ut på den lilla vägen i stället. Snacka om lurad. Lägger ut lite bilder från dagens promiss.       

Av malin sjöström - 23 december 2009 15:15

  

Av malin sjöström - 17 december 2009 16:47

MINA TANKAR GÅR TILL MIN MORMOR OCH MORFAR.

Tänk vad snabbt allt kan ändras, vad tacksam för det ni har och försök att leva i nuet. Berätta för släkt och vänner hur mycket ni tycker om dem. I morgon kan det vara försent. Ta kopior på foton och spara i bankfack kläder och möbler går att köpa nya. Ett helt livs minnen kan vara borta på några minuter om olyckan är framme.

Av malin sjöström - 12 december 2009 10:29

  

Av malin sjöström - 8 december 2009 23:18

En bra dag i dag, simon har varit gullig i dag. Lite busig så klart men det hör till. Hundarna och Simon har varit ute och sprungit på en åker i dag och lekt med pinnar. Dom tyckte det var super skoj så att det blev svårt att få dom att sluta busa, och hoppa in i bilen igen. Jenny och jag och barnen var i väg till Näsviken på kök och bad och kikade. Härligt med lite inspiration. I morgon ska Simon på dagis igen, ska passa på att måla medans han är där. Det vore härligt att bli klar med hallen innan Jul. Lägger ut en härlig bild på Simson från idag, så det kan gå när man kommer för nära mamma och en kajal penna, oops..


  

Ovido - Quiz & Flashcards